خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خبرداد؛

زلزله تبریز خسارات جانی و مالی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۰۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: زلزله تبریز تا این لحظه تلفات جانی و مالی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدباقر هنربردر گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۵ تیم ارزیاب و عملیاتی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و بالای ۲۰ روستا را ارزیابی کرده اند که تا این لحظه تلفات جانی و مالی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه فرمانداری تبریز هم با دهیاران تماس گرفته و منتظر دریافت گزارشات احتمالی هستیم، افزود: تیم های ارزیاب مدیریت بحران حوالی اتوبان کسایی و روستاهای اطراف تبریز و حاشیه شهر و نیز بافت فرسوده را رصد می کنند که خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه تلفات جانی و مالی گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هم اکنون ستاد عملیات فرماندهی بحران در استانداری در حال جلسه بوده و تمامی عوامل اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و دستگاه های خدمات رسان در اماده باش کامل هستند.

زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۴ ریشتر لحظاتی قبل تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی را لرزاند.

 این زمین لرزه  در ساعت ۸ و ۵۱ ثانیه به طول جغرافیایی ۴۶.۳۵ به عرض جغرافیایی ۳۸.۰۲ و عمق ۱۵ کیلومتر اتفاق افتاد.

 دومین زمین لرزه به فاصله ۵ دقیقه به بزرگی ۳.۵ ریشتر در هشت کیلومتری تبریز ، ۱۱ کیلومتری باسمنج و ۱۷ کیلومتری سردرود رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز