خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه خبر داد؛

مجازات محارب و افسادفی‌الارض در انتظار اراذل و اوباش کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۲۴

دادستان کرمانشاه گفت: مجازات محارب و افسادفی‌الارض در انتظار اراذل و اوباش کرمانشاه که امنیت جامعه را مختل کنند، خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، شهرام کرمی با اشاره به حادثه شب گذشته در یکی از خیابان‌های کرمانشاه، اظهار کرد: در این حادثه تعدادی اراذل و اوباش با عربده کشی و استفاده از سلاح سرد مبادرت به ایجاد اختلال در امنیت شهروندان کردند.

وی افزود: طبق گزارش نیروی انتظامی این افراد با مسدود کردن راه تردد ماشین‌های در حال عبور به هشت ماشین خساراتی را وارد کردند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین یک بانوی باردار که در صحنه حاضر بود به علت شوک وارده از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

کرمی به اقدام به موقع نیروی انتظامی در این حادثه اشاره کرد و گفت: پس از ورود پلیس با وجود مقاومت اراذل و اوباش پنج نفر از آنها دستگیر می‌شوند و سرکرده آنها نیز پس از فرار و کشف مخفیگاه‌اش با پلیس درگیر می‌شود.

وی با هشدار جدی به اراذل و اوباش و عربده کشان در کرمانشاه، تاکید کرد: برای این دسته از افراد حکم محارب و افساد فی الارض و اشد مجازات صادر خواهد شد.

دادستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جای عربده کشان در کرمانشاه نیست، عنوان کرد: به اراذل و اوباش و عربده کشانی که نظم و امنیت جامعه را برهم می‌زنند، هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز