خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار سمنان؛

همایش «تجلیل از خیرین دامغان» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۵۳۷

خیرین شهرستان دامغان ظهر امروز (پنجشنبه 30 دی ماه) طی آیینی در تالار الغدیر این شهرستان با حضور معاون توسعه مدیریت استانداری سمنان تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، فاطمه منصوری در همایش تجلیل از خیرین شهرستان دامغان با تاکید بر اینکه کهن شهر دامغان از دیرباز شاهد حضور خیرین نیک اندیش بوده است، بیان کرد: ضرورت دارد خیرین علاوه بر اقداماتی که به درد می انجامد ورود پیدا می کنند باید به اقداماتی که به پیشگیری از درد هم می انجامد ورود پیدا کنند.

وی افزود: هر چند ساخت بیمارستان و مدرسه اقدام بسیار ارزشمندی می باشد اما نباید از سرمایه گذاری بر روی انسان ها به عنوان ارزشمندترین سرمایه مملکت غافل بمانیم.

معاون توسعه مدیریت منابع استاندار سمنان اظهار کرد: اگر در منطقه خودمان انسان توسعه یافته داشته باشیم بی شک راه توسعه را زودتر طی می کنیم.

منصوری گفت: پرورش، توانمندسازی و آموزش انسان ها اگر متناسب با نیاز جامعه باشد و برنامه ریزی برای رشد آنها صورت پذیرد آینده درخشان تری را برای شهر و کشورمان رقم خواهد زد.

وی به اقدامات ارزشمند دو سازمان مردم نهاد «خانه تسنیم» و «مهر مانا» در حوزه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: حضور و مشارکت خیرین در شناسایی، حمایت و ترغیب سرمایه های انسانی که به دلایل مادی از به فعل رساندن استعدادها و توانمندی های خود محروم شده اند از ضروریات جامعه فعلی است.

به گزارش ایلنا، در این همایش از آیت‌الله حاج سید محمود ترابی، علی اصغر عالمی، ناصر منصوری، ابراهیم امیرآبادیان، ترابی، علی اکبر تقوی، ابوالفضل کلایی، سید احمد طباطبایی، عصمت الملوک طاهری،علی اکبر کیان پور، خانواده مرحوم حبیب الله ارفع، علی گلشنی، خانواده مرحوم عبیری، خانواده مرحوم صفرعلی رضایی، عباس معلم، مازیار کثیریان، هیئت قمربنی هاشم دامغانی های مقیم شاهرود و حسین خلیل نژاد تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز