خبرگزاری کار ایران

تامین کالاهای اساسی مناطق سیل زده شهرستان بندرعباس ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۵۰۳

معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری بندرعباس گفت: میزان ٢٠٠ تن برنج سهمیه تنظیم بازار نیز جهت تامین نیاز روستائیان در اختیار تعاون روستایی قرار گرفته تا بین روستائیان توزیع کند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین باباخانی در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده بخش شمیل با اشاره به ضرورت تامین کالاهای اساسی اهالی روستاها خصوصا تامین آرد، عنوان کرد: قبل از بارندگی پیگیری لازم جهت تامین آرد مورد نیاز روستاها خصوصا روستاهای فاقد راه دسترسی انجام شده بود تا مردم روستاها کمتر دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه پس از بارندگی نیز با توجه به آبگرفتی منازل و همچنین افزایش مصرف آرد مورد نیاز بصورت فوق العاده تامین شد و هیچ مشکلی دراین زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: میزان ٢٠٠ تن برنج سهمیه تنظیم بازار نیز جهت تامین نیاز روستائیان در اختیار تعاون روستایی قرار گرفته تا بین روستائیان توزیع کند.

باباخانی با اشاره به پیگیری وت شدید نظارت در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی در روستاها، تصریح کرد: بخشداران و دهیاران نظارت لازم در این زمینه داشته باشند تا این کالاها به موقع تامین و در بین مردم شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس با اشاره به ضرورت ارائه خدمات نمایندگی ادارات در بخش‌ها، اضافه کرد: ادارت شهرستان هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل نمایندگی های مستقر در بخش ها اقدام تا خللی در ارائه خدمات به مردم بوجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز