خبرگزاری کار ایران

درگفت وگوبا ایلنا مطرح شد؛

شرکت تعاونی اصحاب رسانه در گلستان راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۳۷۵

مسئول بسیج رسانه کشور گفت: شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه در گلستان بزودی راه اندازی خواهد شد و فعالان فضای مجازی می‌توانند عضو شوند.

عباس محمدی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه در ۱۰ استان سال آینده راه اندازی می شود که استان گلستان جزو آنها است و همچنین بزودی  باشگاه رسانه‌های محلی کشور تشکیل خواهد  شد و هدف از این اقدام تربیت نیروهای کارآمد انقلابی است.

وی ادامه داد:  نیاز است خط کشی‌های سیاسی کم شود و باید به جذب حداکثری نیرو اقدام کنیم  که بسیج رسانه در این زمینه حتما نقش آفرینی می‌کند.

 وی بیان کرد: امروزه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ‌ اقتصادی قرار دارند و رسانه‌ها هر چقدر خوب در این بخش عمل کنند کشور صدمات  کمتری درحوزه جنگ اقتصادی خواهد خورد.

محمدی بیان کرد: همکاران رسانه‌ای کشور هم گرایی و هم دلی خودشان را بیشتر کنند و به یک وفاق ملی پایدار باشند. ما مدافع انقلاب هستیم و باید نگاه امید آفرینی را به جامعه تزریق کنیم.

مسئول بسیج رسانه کشور خاطر نشان کرد: بسیج رسانه باید فرا جناحی عمل کند و در خدمت همه سلایقی که بر مبنای انقلاب اسلامی است قرار بگیرد و کشور ما در زمینه سواد رسانه‌ای  فقیر است و همه چیز فدای سیاست شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز