خبرگزاری کار ایران

صعود تیم فوتبال خیبر خرم آباد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۳۶

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با شکست ۵ بر یک برابر صنعت نفت آبادان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت.

به گزارش ایلنا ، دیدار تیم های فوتبال خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ روز دوشنبه در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد که با نتیجه پنج بر یک به سود خیبر به پایان رسید.

خیبری‌ها که در هوایی بارانی از نفتی‌ها میزبانی می‌کردند توانستند با گل‌های دقیقه ۲۸، ۵۰ و ۷۲ و ۸۲ و ۹۳ مهرداد قنبری، حمید طاهری‌فرد، امیررضا احمدی و میلاد غریبی و فرزاد محمدی پیروز این دیدار شوند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یابند.

تک گل صنعت نفت آبادان در این دیدار را دقیقه ۳۹ حسین کبیری به ثمر رساند.

با این نتیجه عبدالله ویسی توانست رکورد نباختن به تیم‌های جنوبی را با خیبر همچنان حفظ کند.

کمیل غلامی قضاوت این دیدار را برعهده داشت، سید امیر قاسمی، رامین بابایی و امیر ایار او را در امر قضاوت یاری کردند و بهرام مهرپیما ناظر بازی بود.

خیبر خرم‌آباد در مرحله نخست این رقابت ها با یک گل شهرداری همدان را از پیش رو برداشت و به مرحله بعدی صعود کرد، در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز مس شهر بابک را با سه گل شکست داد و به مرحله یک هشتم رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز