خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس عنوان کرد؛

پیگیری مرمت قلعه فلک افلاک و پروژه آزاد راه پل زال در دستور کار مسئولان استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۲۳

نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت : برخی از قوانین فساد خیز در حوزه اداری وجود دارد و نیازمند اصلاح است که قانون گزینش کشور از جمله این قوانین و نیازمند تصحیح است.

به گزارش ایلنا ، مهرداد ویس‌کرمی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اقدامی مورد قبول نیست و بر اساس قانون  خلاف استقلال قوا است چراکه وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است اما مجمع نمایندگان می‌تواند افرادی را به عنوان گزینه پیشنهادی به استاندار معرفی کند.

نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارزیابی درست برای عزل و نصب مدیران باید مدتی از استقرار دولت بگذرد تا این اقدام به خوبی صورت گیرد،گفت : مستندات بکارگیری دوباره برخی مدیران بازنشسته برای دیوان محاسبات و بازرسی ارسال شده و نهادهای نظارتی باید ورود پیدا کنند که البته اقداماتی در این حوزه انجام شده است.

ویس‌کرمی با بیان اینکه دولت متعهد شده است طی سه سال سد معشوره را تکمیل کند که بخشی از تامین منابع آن و راه آهن از طریق تهاتر خواهد بود ، خاطر نشان کرد : ساخت سد معشوره کوهدشت چندین هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اما پنج شهرستان لرستان از آب این سد بهره مند خواهند شد و اکنون تخصیص آن ۱۸۰ میلیون متر مکعب است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به وزیر میراث فرهنگی نیز نامه داده‌ایم که قلعه «فلک الافلاک» در خطر است و نیازمند مرمت و استحکام بخشی است گفت: در نامه تاکید کرده‌ایم که از نظر کارشناسان، باید در اسرع وقت کار مرمت و استحکام بخشی قلعه انجام گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیگیری برای تکمیل آزاد راه  پل زال  نیز بیان داشت: وزیر راه و شهرسازی در رابطه با این پروژه قول‌هایی داده، استاندار لرستان نیز هفته‌ای دو تا سه روز، پیگیر مصوبات سفر است.

ویس‌کرمی بیان کرد: در لایحه بودجه، اعتبار استانی نسبت به سال قبل ۷۷ درصد افزایش اما در بخش عمومی کاهش یافته است، دولت تلاش می‌کند چاپ پول را منتفی کند همچنین سیاست دولت سیزدهم بر حمایت از مناطق محروم است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس تصریح کرد: به طور حتم از ظرفیت رئیس مجمع نمایندگان استان شدن نیز برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز