خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

باید به فکر افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی در قزوین باشیم/ روش‌های آبیاری کشاورزی در استان مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۹۱۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: باید به فکر افزایش کیفیت تولیدات باشیم و نمی‌توانیم در شرایطی که با خشکسالی مواجه هستیم، مصرف آب در عرصه کشاورزی را به کیفیت موجود ادامه دهیم و سال آینده سال سختی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میثم پیله فروش در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی که صبح امروز در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی و توجه به سموم به کار رفته در آن‌ها دارای اهمیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: کشت ذرت و طرح تاک باید مورد توجه قرار گیرد، توسعه روستایی و تنظیم بازار بر عهده جهاد کشاورزی است و اتکا به روش‌های سابق ما را با مشکل مواجه می‌کند که این امر در چالش مرغ مشخص بود، باید بازار را هوشمندانه مدیریت کرد و بگیر و ببندها جوابگو نیست.

وی بیان کرد: در ستاد تنظیم بازار اجازه عرضه کالاهای اساسی در قالب اپلیکیشن‌ها داده شد که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: توسعه روستایی دارای اهمیت است و باید برای آن راه‌حل‌هایی ارائه شود و با ایجاد مشاغل پایدار در این بخش فکری برای زنده ماندن روستاها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز