خبرگزاری کار ایران

ایلنا از قزوین خبر می‌دهد؛

صحبت‌های رئیس سابق رئیس جهاد کشاورزی قزوین در مراسم خداحافظی‌اش/ خمسه: در این چهار سال حتی یک امضای اشتباه نداشتم / در تأمین مرغ استان هم هیچ‌وقت با کمبود روبرو نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۹۰۳

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین در بخش کشاورزی جزء چهار تا پنج استان برتر کشور است و نه تنها تولید در شرایط سخت متوقف نشد؛ بلکه رو به رشد هم بود و با تمام حاشیه‌ها با اخلاق ایستادیم و حتی یک حاشیه را هم تجربه نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی که صبح امروز - دوشنبه ۲۷ دی ماه - در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: از سال ۹۶ آرامش، پویایی، امنیت، افزایش و پایداری تولید سرلوحه جهادکشاورزی قرار گرفت، جهاد کشاورزی نسبت به تمام دستگاه‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای را در استان کسب کرده و یک بار دیگر خود را به رخ استان و کشور کشید و وزیر جهاد کشاورزی نیز این موضوع را بارها تکرار کرده است.

رئیس سابق جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: امروز شاهد اوج بخش کشاورزی هستیم، تولید شیر و تخم مرغ و مرغ در استان سابقه نداشته و شاهد مازاد گوشت قرمز بودیم و تمام مدیران استان از ما حمایت داشتند.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار میلیارد تومان جذب سرمایه ارزان قیمت را داشتیم، چرا که بازگشت واحدهای نیمه راکد بر چرخه تولید را باور داشتیم.

خمسه افزود: طی دو سالی که با چالش پروتئین در کشور مواجه بودیم در استان در کشتارگاه‌ها و مبادی که امکان خروج مرغ وجود داشت اقداماتی انجام شد و با چالش مواجه نشدیم.

وی عنوان کرد: چند وقتی است که به دلیل ارز ترجیحی کل کشور دچار آسیب شد اما مازاد شیر و تجمع تولید کنندگانی را در استان ندیدیم.

وی ادامه داد: طی این چهار سال حتی یک امضای اشتباه نداشتیم که به ضرر استان تمام شود و خوشحالم که این چهار سال را با همفکری و همدلی به این نقطه برسانیم.

رئیس سابق جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: سال ۱۴۰۱ قزوین انقلاب گلخانه‌ها را خواهد داشت، در بخش غلات هیچ سالی سیلوهای استان خالی نماند و خود ما در جاده‌ها می‌ایستادیم تا گندم از استان خارج نشود و سفره‌های مردم استان با کمبود مواجه نشود.

این صحبت‌ها  رئیس سازمان جهاد کشاورزی در حالی صورت گرفت که در چند ماه اخیر  وقتی به کف بازار و نظرات مردم استان مراجعه می‌کنیم کمبود و گرانی مرغ در دوره‌های مختلف یکی از موارد اصلی بود و همواره شاهد صف‌های طویل مرغ و نام نویسی برای دریافت آن بودیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز