خبرگزاری کار ایران

مسدود شدن 6 محور اصلی در کردستان به دلیل کولاک شدید برف

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۲۴

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: محورهای ایرانخواه- تکاب، سروآباد-کامیاران، سروآباد-اورامانات (گردنه ژالانه)، سروآباد-پاوه (گردنه تته)، سقز-مریوان، قمچیان و کانیکون در حال حاضر مسدود و تردد در این محورها به هیچ‌وجه امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، دانش زندی در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: بارش برف در سقز و بانه نسبت به سایر شهرهای استان شدیدتر است و کولاک و برف شدید در اکثر محورهای استان کردستان سبب مسدود شدن اکثر راه‌های استان شده است.

وی عنوان کرد: تردد در محورهای دیواندره-سقز، بانه-بوکان، سقز-بوکان، سقز-بانه، مریوان-سقز، سقز-دیواندره، کامیاران-سنندج، سنندج-مریوان ممنوع اعلام شده و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

زندی در ادامه اضافه کرد: محورهای ایرانخواه- تکاب، سروآباد-کامیاران، سروآباد-اورامانات (گردنه ژالانه)،  سروآباد-پاوه (گردنه تته)، سقز-مریوان، قمچیان و کانیکون در حال حاضر مسدود و تردد در این محورها به هیچ‌وجه امکان پذیر نخواهد بود.

وی در پایان سخنان خود از شهروندان درخواست کرد که تا حد امکان از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز و از وضعیت تردد در محورها اطلاع پیدا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز