خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام به ایلنا خبرداد؛

سیل به بخش کلات مورموری ۱۱۷ میلیارد تومان خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۹۷

استاندار ایلام گفت: برآوردها نشان می دهد خسارت ناشی از سیل به بخش کلات مورموری ۱۱۷ میلیارد تومان است که ۹۷ میلیارد آن خسارت به زیر ساخت ها است و حدودا ۲۰ میلیارد تومان آن خسارت به منازل مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، استاندار ایلام به منظور بررسی آخرین وضعیت سیل زدگان بخش کلات مورموری وارد این شهر شد.

حسن بهرام نیا در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایلنا ایلام گفت: از همان ابتدای این اتفاق وزیر کشور و رئیس دفتر رئیس جمهور طی تماس های جداگانه ای پیگیر وضعیت و شرایط مردم بودند.

وی اظهار داشت: برآوردها نشان می دهد خسارت ناشی از این سیل به بخش کلات مورموری ۱۱۷ میلیارد تومان است که ۹۷ میلیارد آن خسارت به زیر ساخت ها است و حدودا ۲۰ میلیارد تومان آن خسارت به منازل مردم است.

استاندار ایلام تاکید کرد: پیرو دستور وزیر کشور هر میزان اسباب و اثاثیه مردم خسارت دیده باشند از طریق بنیاد مستضعفان آنها را تامین و جایگزین خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در ایلام بیان کرد: همه مدیران با تمام توان نیروی انسانی و امکانات موجود در منطقه هستند.

وی اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان تمام توان خود را برای حل مشکلات آب شرب، برق و سایر خدمات را به کار گرفتند و هم اکنون شاهد رفع مشکل مردم در این حوزه هستیم‌. 

بهرام نیا گفت: برای اسکان مردم از مجموعه های ورزشی و چادر استفاده کردیم و البسه و وسایل گرمایشی هم به میزان لازم در اختیار آنان قرار داده ایم.

استاندار ایلام تاکید کرد: مردم نگران نباشند دولت در استان ایلام با تمام وجود در کنار آنها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز