خبرگزاری کار ایران

شرکت 65 هزار دانش ‌آموز در امتحانات حضوری دی‌ماه شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۹۶۵

سرپرست فرمانداری رشت اعلام کرد: 65 هزار دانش‌آموز رشتی در امتحانات دیماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت حضوری شرکت می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،حمید رضا امام پناهی امروز با حضور در دبیرستان دخترانه توحید ناحیه 2 رشت از روند برگزاری امتحانات نهایی در این مدرسه بازدید به عمل آوردند و آمادگی مدارس در خصوص فراهم کردن اقلام بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مورد ارزیابی قرار دادند.

سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی و آموزشی مدارس جهت فراهم کردن محیطی بهداشتی و ایمن برای برگزاری امتحانات، عنوان کرد‌: از مجموع 110.000 هزار دانش آموز شهر رشت تعداد 65.000 دانش‌آموز مقطع متوسط اول و دوم به صورت حضوری در امتحانات دیماه شرکت می کنند.

وی افزود: در مقطع ابتدایی نیز معلمان بر اساس ارزیابی‌ عملکرد دانش آموزان در طول سال تحصیلی، نتایج نهایی را ثبت و اعلام می کنند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان رشت ضمن تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اظهار کرد: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در مدارس باید دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص عوامل شبکه بهداشت ‌و درمان و آموزش ‌و پرورش شهرستان باید ضمن نظارت دقیق بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و کارکنان در مدارس اهتمام جدی ورزند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز