خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

دیدار استاندار البرز با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۱۳۹

نماینده عالی دولت در استان البرز در خصوص موضوعات و مطالبات استان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در این دیدار که روز دوشنبه در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت، به تشریح موضوعات و دغدغه های استان در حوزه مربوطه و ابعاد مختلف آن پرداخت.

وی گفت: در شرایط کنونی با توجه به شیوع بیماری های نوظهور و همچنین تسهیل در روند خدمات رسانی به مردم ضرورت دارد که زیرساخت های تحقق کامل دولت الکترونیک فراهم شود.

وی در ادامه به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در البرز اشاره کرد و افزود: این مجموعه ظرفیت های بالقوه فراوانی دارد که باید به صورت تخصصی مورد بهره برداری قرار گیرد.

عبداللهی ادامه داد: فرودگاه پیام پدافند غیرعامل فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد است از این رو می تواند در مجموعه فرودگاهی کشور به صورت تخصصی توسعه یابد و خدمات ارائه دهد.

وی گفت: ظرفیت کارگو در این فرودگاه می تواند تجارت کشور را متحول کند از این رو باید با جدیت درصدد تخصیص سوخت یارانه ای و افزایش پروازهای باری با استفاده از توان تجار، باشیم.

زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در خصوص حل دغدغه ها و تحقق مطالبات البرز همراهی خود را اعلام کرد.

همچنین در این دیدار ثناگو مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام نیز، استاندار البرز را همراهی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز