خبرگزاری کار ایران

فرماندار قصر شیرین:

مرزهای قصرشیرین برای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا کنترل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۶۸۲

فرماندار قصرشیرین گفت: به منظور مقابله با سویه جدید ویروس کرونا موسوم به اُمیکرون در مرزهای خسروی و پرویزخان هم مرز با اقلیم کردستان و حکومت مرکزی کشور عراق، ترد با مجوز شبکه بهداشت و درمان امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، مرادعلی تاتارافزود: با توجه به مشاهده مواردی از ابتلا به ویروس کرونای اومیکرون در شهرستان اقدامات و نظارت بهداشتی در مرزها را افزایش می‌دهیم و تمام افرادی که کارت واکسن ندارند و یا تست پی سی آر مربوط به ۷۲ ساعت منفی را همراه نداشته باشند حق ورود به کشور را از طریق مرز پرویزخان ندارند.

وی افزود: تردد مسافر و زایر از مرز رسمی خسروی نیز همچنان ممنوع است و هیچ گونه ترددی در مرزها نیز بدون داشتن مجور شبکه بهداشت و درمان امکان پذیر نیست.

فرماندارقصر شیرین گفت: با وجود بحران کرونا و از ابتدای همه گیری این ویروس، تردد کامیون کالا و تجار و کارگران در ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان باید شرایط وخیمی داشت اما با تدابیر لحاظ شده و پیگیری و همت مسوولان از شهرستان های پیشرو در امر مقابله با کرونا بوده ایم که کمترین آسیب را در این خصوص داشته ایم.

تاتار ادامه داد: اگر در اداره ای کارمندی واکسن نزده باشد مسوولیت آن با رییس اداره است و برای این کار اکیپی برای نظارت بر ادارات شهرستان اعزام می شوند که بازدیدهای لازم را در این خصوص انجام دهند و شبکه بهداشت به صورت آنلاین واکسیناسیون افراد را رصد می‌کنند و با هر فردی که نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نکند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز