خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد:

زور فجر و تراکتور به هم نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۲۸۸

دیدار فجر شهید سپاسی و تراکتور سازی تبریز در یک روز آفتابی در شیراز برنده نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز در یکی از مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر دو تیم فجرشهید سپاسی و تراکتور سازی تبریز در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به تساوی رضایت دادند . دو تیم برای فرار از بحران به 3 امتیاز این مسابقه نیاز داشتند و این مسئله سبب شده بود تا این حساسیت بر کیفیت بازی اثرگذار باشد. تراکتور سه مسابقه اخیر خود را با شکست متوالی پشت سر گذاشته بود و این در حالی است که در نقطه مقابل فجرسپاسی هم در 9 دیدار اخیر خود هیچ بردی رو کسب نکرده بود تا این‌چنین دو تیم در شرایطی بحرانی قرار بگیرند .

در صورتی که درصد مالکیت توپ به نفع تراکتور در نیمه اول بازی می چربید ، سهم هر تیم یک موقعیت جدی بود، فرصت جدی تراکتور با ضربه پیمان بابایی با واکنش عالی ایمان صادقی دفع شد و در مقابل شوت سرکش احمدرضا زنده‌روح برای فجرسپاسی هم راهی به دروازه تراکتور نداشت.

اما بازیکنان فجر نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و بعد از 15 دقیقه پرس از جلو و مالکیت میدان سرانجام روی ارسال محمد عرفان معصومی و پاس عالی اتابک زارعی ، این حسین مهربان بود که توانست گل اول بازی را در دقیقه 63 وارد دروازه تراکتورسازی تبریز کند .

بعد از این گل، خیلی زود فجری ها عقب کشیدند و تراکتور سازان نبض بازی رو در اختیار گرفتند . در ادامه سولدو سر مربی تیم تراکتور با چند تعویض تلاش کرد تا شرایط را به سود تیمش تغییر دهد . تلاش بازیکنان تراکتور روی دروازه فجر سرانجام در دقیقه 77 بازی نتیجه داد و ارسال علی دشتی از سمت راست، با اشتباه مدافعان فجر همراه و ضربه دقیق رضا دهقانی تبدیل به گل تساوی برای شاگردان سولدو شد .

در ادامه دو تیم موقعیت خطرناکی روی دروازه های یکدیگر خلق نکردند تا بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند تا هر دو تیم یک امتیاز به اندوخته های خود افزوده کنند . یک امتیازی که شاید در آخر فصل نجات بخش این دو تیم برای بقا در لیگ برتر باشد .

سولدو سرمربی تیم تراکتور سازی در نشست خبری بعد بازی درباره نقل و انتقالات تیمش با گلایه از وضعیت کنونی تیم گفت : قطعا بازیکنانی که در این فصل از تیم جدا شدند بازیکنان باکیفیتی بودند که باشگاه نتوانست جایگزین‌هایی در حد آنها جذب کند. مشکل اصلی ما این است که تیم در شروع فصل به علت تغییرات ، بدنسازی خوبی انجام نداده است.

سولدو در ادامه با اشاره به فشردگی بازی ها در نیم فصل اول افزود: متاسفانه نتوانستیم روی مسائل فنی کار کنیم؛ تمام تلاشم را کردم که تیم فرم خوبی داشته باشد. تعداد زیادی بازیکن جوان هم دارم که کم تجربه هستند. تلاش می‌کنیم با یک کار بهتر، تیم را در نیم فصل دوم به شرایط مناسبی برسانیم. یک شبه نمی‌توان یک تیم را ساخت.

اما کلانتری سرمربی فجر سپاسی درباره بازی مقابل تراکتورگفت: در نیمه اول تا حدود دقیقه 25 تراکتور از ما بهتر بود، اما ما تغییراتی انجام دادیم و به نفع‌مان شد؛ از اول نیمه دوم سوار بازی بودیم و تا زمانی هم که گل زدیم شرایطمان خوب بود.  اگر تا دقیقه 90 هم گل نمی‌زدیم تیم‌مان کاملاً سوار بازی می‌ماند؛ شاید هم به خاطر گلی که زدیم بازیکنان استرس گرفتند و احساس کردند باید هر طور شده از گل‌شان دفاع کنند. گاهی هم نمی‌شود به بازیکنان ایراد گرفت .

کلانتری در واکنش به انتقاداتی درباره افت فنی بازیکنان تیم فجر در دقایق پایانی بازی گفت: ما می‌توانیم پنج تعویض انجام دهیم، ولی انجام ندادیم؛ ما به جز تعویض‌هایمان چند بازیکن خیلی جوان روی نیمکت داریم که من صلاح ندیدم آنها را در این شرایط وارد زمین کنم. من در تعویض‌ها از بازیکنان باتجربه استفاده کردم .

گزارش: بهنام محمودی 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز