خبرگزاری کار ایران

کشمش تاکداران استان قزوین خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۱۰۰

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار کیلوگرم کشمش از تاکداران استان قزوین خریداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهرام رحمانی از پایان خرید حمایتی کشمش در استان خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۲۷۴ کیلوگرم کشمش از تاکداران استان قزوین خریداری شد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین افزود: این طرح از ابتدای سال جاری در راستای سیاست‌های حمایتی دولت و اجرای برنامه خرید حمایتی محصولات کشاورزی برای جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان اجرایی شد.

رحمانی اضافه کرد: از این میزان ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۱۰۴ کیلوگرم کشمش بی دانه تیزابی و ۳۴۱ هزار و ۱۷۰ کیلوگرم کشمش بی دانه آفتابی بوده است.

او تاکید کرد: خرید حمایتی کشمش از طریق اعطای تسهیلات ترجیحی به کارخانجات و صادرکنندگان صورت گرفت و در این زمینه ۴ کارخانه زرین تاک آریا تاکستان، موسسه بازرگانی بخشنده، توسعه بازار راسن آبیک و دانه‌های زر تاک نگین همکاری داشته اند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: پرداخت تسهیلات ترجیهی برای خرید محصول کشمش از باغداران با قیمت‌های نظارت شده، به کارخانجات و صادرکنندگان کشمش با هدف ایجاد تحریک در بازار، حفظ بازار‌های صادراتی و جلوگیری از افت بیشتر قیمت صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز