خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

شبکه روشنایی ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتبار 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۴۷

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران، زیرساخت ها و تاسیسات مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی تامین می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه حضور سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد با استقبال بسیار خوبی همراه است، در این راستا تلاش می شود تکمیل زیرساخت های این ناحیه در اولویت برنامه های کاری شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل قرار گیرد.

وی از اجرای شبکه روشنایی معابر اصلی و ورودی ناحیه صنعتی پارس آباد خبر داد و افزود: این شبکه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا می شود که تلاش خواهد شد پروژه مذکور تا دهه فجر سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.

اهلی از دیگر مشکلات ناحیه صنعتی پارس آباد را کمبود آب برشمرد و افزود: با تعامل با دستگاه های دولتی و همچنین اهالی منطقه، آب مورد نیاز واحدهای تولیدی از محل کانال آب مغان تامین می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای تامین آب پایدار، پروژه انتقال آب از کانال های جاری منطقه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال از محل منابع داخلی این شرکت آغاز شده است که این پروژه با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا است.

وی آماده سازی ناحیه صنعتی پارس آباد را در دو فاز 50 هکتاری برشمرد و افزود: با توجه به استقبال سرمایه گذاران و اتمام واگذاری در فاز نخست، واگذاری زمین در فاز دوم آن در حال انجام است.

این مسئول تصریح کرد: تلاش می شود با تخصیص اعتبارات مناسب، مشکلات موجود در این ناحیه صنعتی مرتفع شود که با توجه به محدودیت منابع داخلی، نیازمند تخصیص اعتبارات استانی و ملی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز