خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

دفاتر خانه کارگر در پار‌س‌آباد و مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۱۰۳

دبیر اجرایی خانه کارگری استان اردبیل از راه‌اندازی دفاتر خانه کارگر در شهرستان‌های پار‌س‌آباد و مشگین‌شهر خبر داد.

مرتضی مقدم دبیر اجرایی خانه کارگری استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه جهت توسعه کمی و کیفی خانه کارگری استان، دفاتر خانه کارگری در شهرستان های پارس آباد و مشگین شهر راه اندازی خواهد شد اظهار کرد: رسالت خانه کارگر ارائه خدمات و حمایت از حقوق کارگران است.

وی افزود: از اینرو پس از اخذ مجوز از تشکیلات مرکزی موافقت تاسیس دفاتر خانه کاگر در شهرستان های یاد شده صادر شد و به زودی این دفاتر در جهت خدمات رسانی به جامعه کارگری آغاز به فعالیت خواهند کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگری استان اردبیل تعداد اعضای خانه کارگر استان اردبیل را بالغ بر 15 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 14 مرکز اقامتی در سطح کشور فعالیت دارند که از آن جمله می توان به شهرهای مشهد، اصفهان، یزد، شیراز، گرگان، قشم، لنگرود، سرعین، تبریز، سلمان شهر، مازندران و اردبیل اشاره کرد؛ اعضای خانه کارگری می توانند از امکانات اقامتی مراکز یاد شده بهره مند شوند.

مقدم بیان کرد: با عقد قرارداد با مراکز رفاهی، خدماتی و فرهنگی به تعداد 20 مرکز تلاش کرده ایم تا اعضای خانه کارگر و خانواده آنان با کمترین هزینه از این خدمات بهره مند شوند تا بلکه اندکی از معضلات و مشکلات این قشر زحمتکش کاسته شود.

این مسئول در پایان به فعالیت 2 مرکز آموزش علمی و کاربردی خانه کارگر در اردبیل و پارس آباد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 800 دانشجو در مراکز یادشده مشغول به تحصیل هستند و از سال 82 تاکنون حدود 2 هزار و 700 دانشجو از مرکز اردبیل و حدود یک هزار و 900 دانشجو از مرکز پارس آباد فارغ التحصیل شده اند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز