خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

مشکلات فناوری 25 واحد تولیدی در استان شناسایی شد / حمایت مالی از واحدهای تولیدی باهدف ارتقای فناوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۸۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مشکلات فناوری 25 واحد تولیدی در استان شناسایی شد که رفع موانع این واحدها در اولویت خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی اظهار کرد: واحدهای صنعتی که به صورت سنتی در حال فعالیت هستند برای بقاء در دنیای رقابت امروز، مجبور به ارتقاء فناوری خود هستند که شرکت شهرک های صنعتی با برگزاری نشست‌ها، بازدیدها و برگزاری کلینیک‌های سیار و ثابت، فرصت بهره مندی واحدهای صنعتی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و  سایر حمایت‌ها را برای افزایش دانش و تکنولوژی آنان فراهم کرده است.

اهلی افزود: شرکت شهرک های صنعتی با استفاده از ظرفیت‌ مشاوران توانمند استان و با هدف ارتقاء بهره وری و تکنولوژی، اقدام به شناسایی و رفع نیازهای فناوری واحدهای تولیدی نموده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد:  با شناسایی نیازهای فناورانه و احصاء مشکلات واحدهای تولیدی، از واحدهایی که نیاز به ارتقاء فناوری دارند در زمینه های مختلف از قبیل انتقال تکنولوژی حمایت مالی می شود.

وی گفت: تاکنون مشکلات فناوری 25 واحد تولیدی استان توسط شرکت شهرکهای صنعتی مورد شناسایی و بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع آن تلاش خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز