خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان مطرح کرد؛

افزایش 500 هکتاری اراضی صنعتی در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۶۷۳

فرماندار دامغان ضمن بیان اینکه به رغم همه کمبودها در حوزه آب و برق، این شهرستان پایگاه مناسبی برای سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: اخیرا 500 هکتار زمین به اراضی شهرک صنعتی دامغان اضافه شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی بندرآبادی عصر امروز (پنجشنبه 25 آذر) در شورای اداری دامغان گفت: شهرستان دامغان 15 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و تمدن هفت هزار ساله این شهر اثبات شده است.

وی ضمن بیان اینکه علی رغم همه کمبودها در حوزه آب و برق، این شهرستان پایگاه مناسبی برای سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: اخیرا 500 هکتار زمین به اراضی شهرک صنعتی دامغان اضافه شد.

فرماندار دامغان تصریح کرد: با افزایش 500 هکتاری زمین به اراضی شهرک صنعتی مجموعا 1000 هکتار زمین صنعتی در شهرستان وجود دارد که متقاضیان برای واگذاری می توانند اقدامات قانونی را انجام دهند.

بندرآبادی اضافه کرد: فرآوری مواد معدنی و ایجاد صنایع پایین دستی از موقعیت های سرمایه گذاری در دامغان است که توجه ویژه ای به ان شده است.

وی با توجه به موقعیت استراتژیک و خاص دامغان و قرارگیری در کریدور شمال به جنوب و کریدور شرق به غرب خواستار تخصیص اعتبارات بیشتری به منظور تسریع در اتمام عملیات اجرایی باند دوم جاده دامغان_ جندق شد.

فرماندار دامغان گفت: سد شهید شاهچراغی که تامین کننده آب شرب و کشاورزی مردم دامغان است در موعد مقرر آسیب شناسی شد و اعتبار مناسبی جهت مرمت تجهیزات و علاج بخشی تخصیص یافت.

بندرآبادی یادآور شد: بیش از 3 هزار و 600 نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که 500 نفر تاییدیه نهایی آنان نیز انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز