خبرگزاری کار ایران

در سفر هیات دولت به یزد؛

نامه های مردمی جمع آوری نمی شود/ارتباط فقط از طریق سامانه ۱۱۱

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۹۹

استاندار یزد گفت: سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت(سامد) از طریق تلفن ۱۱۱ آماده دریافت گزارش های مردمی در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به یزد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی با اشاره به اینکه هدف از سفر هیات دولت به استان یزد رفع مشکلات مردم از طریق برقراری ارتباط با آن ها است اظهار داشت: سامد بستری است برای ارتباط مردم با دولت در نظر گرفته شده و می‌تواند صدای مردم را به مسئولان برساند و ارزیابی از عملکرد دستگاه‌ها ارائه دهد.

وی با بیان اینکه وب سایت اینترنتی https://111.ir و سر شماره تلفنی ۱۱۱ که به صورت اضطراری ملی در اختیار همگان قرار دارد، برای درخواست های مردمی آماده است افزود: هیچ گونه تفاوتی در نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردم که از طریق سایت اینترنتی و شماره تلفن به سامد اعلام می‌شود وجود نخواهد داشت.

استاندار یزد افزود: در دولت و در سفرهای قبلی هم نامه های مردمی وجود نداشت و ارتباط با رئیس جمهور شکل بهتری به خود گرفته و بیان مطالبات راحت تر از نگارش آن است لذا شهروندان طی ۲ روز می توانند مطالبات و درخواست های خود را از طریق این سامانه اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که گزارش و شکایتی دارند باید مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، کدملی، تاریخ تولد و آدرس را در سامانه اعلام کنند، افزود: در صورت ناقص بودن اطلاعات ذکر شده رسیدگی به گزارشات با مشکل روبرو خواهد شد.

فاطمی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ کارشناس پیگیر مطالبات مردمی در این سامانه هستند عنوان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که مسئولین نهاد ریاست جمهوری به همه دغدغه‌های مطرح شده توسط مردم رسیدگی و به عنوان نهاد بالادستی دستگاه‌های اجرایی، شکایات و مشکلات را پیگیری خواهند کرد.

استاندار یزد از آغاز به کار این سامانه در استان یزد از امروز خبر داد و اظهار داشت: این سامانه تا پایان سفر رئیس جمهور در استان فعال است و پاسخگوی مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز