خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز مطرح کرد:

صدور بیش از 2200 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان/ تکمیل روند اجرایی 198 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۵۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: در حال حاضر 2 هزار و 237 فقره جواز تاسیس با میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده بالغ بر 767 هزار میلیارد ریال و امکان اشتغالزایی بیش از 123 هزار نفر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان البرز صادر شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی در این خصوص توضیح داد: در گذشته صدور جواز تأسیس برای متقاضیان حدود 3 ماه به طول می‌انجامید که با اصلاح امور و رفع برخی موانع، این جواز یک روزه صادر می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: هم اکنون 577 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان البرز روند تکمیلی خود را طی می کنند که دارای ظرفیت اشتغالزایی بیش از 28 هزار و 950 نفر هستند.

وی گفت: همچنین تکمیل روند اجرایی 198 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در حال پیگیری است و این طرح در صورت بهره برداری می توانند برای بیش از 11 هزار نفر اشتغالزایی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تعداد طرح های توسعه استان را 320 مورد اعلام کرد که با سرمایه گذاری بالغ بر 240 هزار میلیارد ریال برای حدود 13 هزار و 700 نفر اشتغالزایی خواهند داشت.

ربیعی گفت: هم اکنون استان البرز در تعداد جواز تاسیس صادره جایگاه 17 کشوری، میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده رتبه 8 و در تعداد اشتغال جایگاه 5 کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: محدودیت های موجود در اختصاص زمین به متقاضیان ایجاد طرح های صنعتی در سطح استان از دلایل عمده تخصیص رتبه 17 صدور جواز تاسیس به استان البرز است و این در حالی است که این استان به سبب برخی مزیت های ویژه از جمله همجواری با پایتخت به عنوان بزرگترین بازار مصرف، دسترسی به راههای مواصلاتی ترانزیت کالا و دسترسی آسان به منابع انسانی متخصص و ماهر، همواره در اولویت های سرمایه گذاری های صنعتی مهم و استراتژیک در کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز