خبرگزاری کار ایران

به درخواست مدیرکل ورزش اردبیل؛

از ریاست هیأت کشتی استان اردبیل استعفا دادم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۹۸

رئیس مستعفی هیأت کشتی استان اردبیل گفت: به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان استعفای خود را اعلام کردم و رغبتی برای بازگشت به ریاست ندارم.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا اقبال از استعفای کتبی‌اش به ریاست فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد.

وی درباره دلایل این استعفا اذعان کرد: بنا به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اقدام به این کار کردم. تمایلی برای استعفا نداشتم چرا که در هیات کشتی استان اقدامات ارزنده ای را با کمک اعضای هیأت انجام داده ایم و بازدیدهای مستمر در جهت رفع مشکلات شهرستان ها نیز داشتیم.

رئیس مستعفی هیأت کشتی استان اردبیل گفت: کارنامه و عملکردم در هیات کشتی استان شفاف است و هیچ نقطه ابهامی در آن وجود ندارد که به دلیل آن استعفا کرده باشم. هیچگونه منفعت مادی هم از هیات نداشته ام که بخاطر آن خواهان ادامه ریاست در هیات باشم.

اقبال بیان کرد: با شنیدن درخواست مدیرکل ورزش مبنی بر استفا از هیات کشتی، خوشحال شدم. خودم را وقف کشتی استان کرده بودم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اگر شرایط فراهم شود و مسئولان ورزشی خواستار ابقای شما باشند به هیات کشتی باز خواهید گشت، گفت: به هیچ وجه بر نمی‌گردم.

وی در پایان گفت: امیدوارم کشتی استان روز به روز پیشرفت کند و از این رشته پرطرفدار حمایت های لازم انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز