خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مشکلی از بابت تامین کپسول گاز مایع در ارومیه وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۲۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: میزان تامین گاز مایع در حال حاضر در ارومیه بیش از نیاز مصرف کنندگان است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

احمد مجرد در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: اجرای طرح سهمیه بندی و ثبت نام الکترونیکی کپسول گاز مایع یکی از اثربخش ترین طرح ها در رابطه با بحث صرفه جویی و شناسایی مصرف کنندگان واقعی است که نتایج مثبتی را در پی داشته است.

 مجرد افزود: با توجه به کاهش روز افزون منابع انرژی، بحث اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی یک امر جدی برای نسل های بعدی بحساب می آید که امروزه با هوشمند سازی و اجرای طرح دولت الکترونیک نتیجه بخش بوده است.

وی ادامه داد:  توزیع گاز مایع در استان در قالب سامانه الکترونیکی درخواست فرآورده‌های نفتی ساماندهی شد و تمهیدات لازم در سطح استان با در نظر گرفتن زیر ساخت‌های بانکی و تحویل دستگاه کارتخوان به فروشندگی ها برای خرید سهمیه ماهانه توسط مصرف‌کنندگان واجد شرایط در این سامانه انجام شد.

وی اضافه کرد: مشترکین نفت سفید شهری و روستایی نیازی به ثبت نام در سامانه سدف نداشته و بصورت ماهانه و مستمر 4 عدد کپسول 11 کیلویی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می شود که به قیمت مصوب  سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و به نرخ 167000ریال از همه تاسیسات گاز مایع قابل دریافت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه،تصریح کرد: براساس قانون سایر مصرف کنندگان گاز مایع اعم از بخشهای صنفی و صنعتی و حتی مصرف کنندگان موقت و فصلی نیز باید در سامانه سدف به نشانی https://newtejaratasan.niopdc.irثبت نام کنند.

مجرد خاطر نشان کرد: میزان تامین گاز مایع در حال حاضر در ارومیه بیش از نیاز مصرف کنندگان است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد و لذا شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی با شماره 124 بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز