خبرگزاری کار ایران

بخش جراحی عمومی بیمارستان تامین اجتماعی همدان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۱۴

بخش جراحی عمومی زنان بیمارستان تامین اجتماعی شهر همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی همدان در این آیین افزود: بخش جراحی عمومی زنان این بیمارستان با ۷۰۰ متر زیر بنا با ظرفیت ۲۴ تخت و هزینه کرد ۲ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

حسن عروتی موثق اضافه کرد: این بخش با عنوان «وی.آی.پی.۳» با تجهیزات پزشکی به روز و مدرن گشایش یافت و از امروز بیمار می پذیرد.

عروتی موثق افزود: با وجود بحران های مختلف در طی ۴۲ سال گذشته از جمله جنگ تحمیلی و شیوع ویروس کرونا اما مجموعه کادر درمان و سلامت در تمامی این بحران ها سربلند بودند.

وی یادآوری کرد: افراد، اقشار و گروه های مختلف در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند که در این بین کادر درمان و پرستاران در خط مقدم در اورژانس صحرایی و بیمارستان هایی صحرایی حتی در پشت جبهه در بیمارستان های سطح شهر خدمات امدادی ارائه می کردند.

مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی همدان بیان کرد: پرستاران در کنار مجروحان در زیر بمباران رژیم بعثی به بیماران روحیه داده و اقدام به انجام کارهای درمانی می کردند.

عروتی موثق افزود: هنگامی که شهر خالی از سکونت شده و افراد به روستاها و دیگر مناطق پناه برده بودند ولی کادر درمان و پرستاران  به دور از خانه و خانواده در خط مقدم جبهه کار درمانی را انجام می دادند.

مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی همدان گفت: ۱۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی همدان و غرضی ملایر تاکنون بستری شدند همچنین ۶۵۰ تن از همکاران ما در این بیمارستان ها به این ویروس مبتلا و از چرخه خدمت رسانی خارج شدند.

عروتی موثق با بیان اینکه در پیک پنجم شیوع کرونا ۱۸۷ بیمار در بیمارستان های تامین اجتماعی استان بستری شدند افزود: در زمینه خرید تجهیزات پزشکی از جمله اکسیژن ساز و  دارو اقدامات خوبی از سوی تامین اجتماعی همدان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز