خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز تاکید کرد:

برنامه ویژه سازمان صمت البرز برای افزایش بازارهای صادراتی محصولات تولیدی استان/ روند صعودی صادرات غیرنفتی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۴۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت : در شرایط حاضر توسعه صادرات غیرنفتی یکی از اولویت‌های دولت و وزارت صمت است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بکارگیری تمام ظرفیت های اداری و پشتیبانی خود در تلاش است به تثبیت و افزایش بازارهای صادراتی محصولات تولیدی استان کمک کند.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی در بازدید از شرکت سیمان آبیک به عنوان یکی واحدهای صادرکننده استان، گفت: سیمان آبیک از واحدهای پیشگام در صادرات سیمان به سایر کشورها بوده و حفظ این روند همزمان با تامین مناسب نیاز بازار داخلی، نشان دهنده توان بالای و ابتکار عمل دست اندرکاران و مسئولان این شرکت است که جای تقدیر ویژه دارد.

وی ادامه داد: حفظ روند موجود و افزایش تولیدات شرکت و همچنین خودکفایی این واحد در تامین برخی تجهیزات، با استفاده از توانمندی داخلی آن هم در شرایط تحریمی کشور بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: تلاش مجموعه سازمان صمت البرز معطوف به کاهش تمامی بروکراسی های زائد و موانع پیش روی در مسیر توسعه صادرات محصولات تولیدی در استان است و خوشبختانه با کاهش آثار پاندمی کرونا در روند تجارت جهانی روند صعودی صادرات استان نیز شتاب گرفته و سعی بر تداوم روند حاضر با حمایت از واحدهای صادرکننده در استان البرز داریم.

ربیعی گفت: بازدید از واحدهای نمونه صادراتی استان البرز و عرض خدا قوت به مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت ها از برنامه ویژه و در دستور سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز است و به صورت مستمر این برنامه کاری را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز