خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

کالاهای اساسی بصورت هوشمند در استان توزیع می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۶۷۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با هدف دسترسی راحت و نرخ مصوب مردم به گروه‌های غذایی، توزیع هوشمند کالاهای اساسی تا درب منازل، در استان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، اسفندیار حسنی مقدم  در جلسه قرارگاه امنیت غذایی دسترسی آسان مردم به همه گروه‌های غذایی با نرخ مصوب وطیفه وزارت جهاد کشاورزی دانست واظهار داشت: با توجه به توزیع هوشمند کالاهای اساسی درب منازل در برخی نقاط کشور، بزودی و با هماهنگی های صورت گرفته و بررسی چگونگی این فرایند ، توزیع هوشمند کالاهای اساسی مایحتاج مردم تا درب منازل در استان لرستان اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: همچنین افزایش جوجه ریزی و کاهش تلفات گوشت مرغ در آبان ماه و نبود مشکل در راستای توزیع و کمبود در سطح استان، مرغ مازاد تولید شده در استان با قیمت مصوب شده به استان‌های همجوار صادر خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ادامه از سازمان صمت، بسیج و تعزیرات حکومتی درخواست کرد؛ بازرس‌های مورد نظر خود را ظرف ۴۸ ساعت به دبیرخانه سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی کنند تا ضمن دیدن آموزش‌های لازم در اسرع وقت شروع به کار کنند. 

حسنی مقدم در ادامه خواستار معرفی اطلاعات کامل اصنافی در راستای پیشبرد بهتر قرارگاه ، که در توزیع محصولات غذایی فعالیت دارند از سازمان صمت شد و افزود : معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان، سامانه‌ای برای بررسی هرگونه گزارشات اعم از گران فروشی، کم فروشی و یا پیشنهادات و انتقادات مردمی طراحی کنند.

وی، معاونین تولیدات دامی و گیاهی را موظف کرد میزان تولید، سرانه مصرف، کمبودها و مازاد تولید محصولات غذایی استان را در قالب یک جدول به قرارگاه امنیت غذایی گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز