خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری پاوه:

پاوه و اورامانات مقصد گردشگری غرب کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۶۵۴

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: پاوه و اورامانات مقصد گردشگری غرب کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،جلیل بالایی با اشاره به ثبت جهانی منطقه اورامانات، اظهار کرد: طبیعت بکر، معماری پلکانی و تنوع زیست محیطی و فرهنگی و وجود مناظر بی‌نظیر طبیعی در منطقه پاوه و اورامانات این شهر را به یکی از مقاصد گردشگری در غرب کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: وجود زبان و لباس اختصاصی و فرهنگ اختصاصی در شهرستان پاوه و ثبت ملی چندین اثر صنایع دستی و میراث طبیعی و ثبت جهانی منطقه اورامانات، جاذبه‌های گردشگری را ۲ چندان کرده و می‌توان پاوه را به عنوان قطب گردشگری ایران به شمار آورد.

سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: پروژه‌های متعدد خدمات گردشگری و همچنین اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر در شهرستان پاوه پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی هستند.

بالایی بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در منطقه پاوه و اورامانات می‌تواند رغبت گردشگران را برای سفر به این منطقه بیشتر کند.

وی گفت: اخیراً به علت شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های سفر رونق گردشگری در این منطقه کاهش داشته است و با بهتر شدن شرایط مردم مهمان‌نواز و مردم‌دوست منطقه پاوه و اورامانات همچنان پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز