خبرگزاری کار ایران

فراخوان پنجمین دوره همایش ملی ریحانه النبی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۸۳

ارسال آثار و مقالات به پنجمین دوره جایزه ادبی ریحانه و دومین همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه های اسلام شناسان آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه امسال نیز برنامه های خود را تحت عنوان " پنجمین همایش ملی ریحانه النبی"  با ۳ محور " جایزه ادبی ریحانه " ، "دومین همایش ملی نهج الباغه در آراء و اندیشه های اسلام شناسان" و "جشن های مردمی کوثر " از امروز آغاز و ادامه خواهد داد.

"جایزه ادبی ریحانه " امسال در دو بخش اشعار نو  در قالب های ( نیمایی ، سپید) و اشعار  کلاسیک در قالب های (  غزل ، مثنوی ،قصیده و رباعی) با موضوع سیره و زندگی حضرت زهرا ( س)  حداکثر تا تاریخ ۱۶ دی ماه۱۴۰۰به یکی از آدرس های اعلام شده ارسال فرمایند ، در تاریخ۳۰ دی ماه نفرات برتر  جایزه ادبی توسط هیات داوران جایزه ادبی معرفی و آیین پایانی جایزه ادبی ریحانه سوم بهمن ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) خواهد بود.

بدیهی است با توجه به شرایط کرونا بسیاری از بخش ها بصورت مجازی خواهد بود.

همچنین آخرین فرصت ارسال چکیده و اصل مقالات جهت  " دومین همایش ملی نهج البلاغه در آراء و اندیشه های اسلام شناسان "  تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ و زمان برگزاری همایش ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شهادت امام علی(ع) خواهد بود.

و" جشن های مردمی کوثر " نیز که با توجه به شرایط کرونا بصورت آنلاین با حضور بسیاری از چهره های فرهنگی و هنری کشور در تاریخ  های یکم و دوم بهمن ماه از طریق صفحه اینستاگرام مرکز اسلامی فاطمیه و آپارات همزمان پخش خواهد شد.

بی شک حضور اصحاب علم و فرهنگ و همراهی و همدلی همه اقشار جامعه می تواند ما را در گسترش این " خیل عظیم " یاریگر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز