خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

در مجلس با کسی عهد اخوت نداریم/ کارنامه اقتصادی ما قابل دفاع نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۹۹

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس عهد اخوت با کسی نداریم و آمده ایم که نشان بدهیم مردم صلاحیت و خلاقیت حل مشکل را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در مراسم بزرگداشت شهید مدرس در محل زیارتگاه این شهید در کاشمر افزود: ما در عرصه مسائل اقتصادی دچار ضعف هستیم و این در حالی است که این ضعف به علت نبود امکانات مادی نیست.

وی به برخی اشکالات جدی در این زمینه اشاره کرد و گفت: بخشی از این مشکلات در مجلس شورای اسلامی است؛ اگر مدعی انقلابی بودن باشیم، ولی نتوانیم بر مشکلات فارق آییم، یک قانونگذار مسئله محور نیستیم.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: اگر مصمم هستیم در این مسیر گام برداریم باید فرصت را برای مردم فراهم کرده و آنها را از صحنه کار و تلاش با قانون گذاری‌های اشتباه دور نکنیم.

قالیباف اضافه کرد: ما در مجلس عهد اخوت با کسی نداریم؛ آمده ایم که نشان بدهیم مردم صلاحیت و خلاقیت حل مشکل را دارند و این فرصت را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی با تاکید بر حل مشکلات و رفع موانع اشتغال در آینده نزدیک گفت: نباید بگذاریم امضا‌های طلایی مانع بروز خلاقیت و عملکرد فعالان شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به ظرفیت‌های منطقه کاشمر اشاره کرد و گفت: در جلسه با نخبگان حوزه کشاورزی و صنعت و معدن این منطقه و شهرستان شاهد بودم همه آنها با تمام سختی‌ها و خشکسالی‌های موجود، امیدوار به رفع مشکلات و تداوم توسعه در منطقه هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده حداکثری را برد.

وی برای رفع مشکل جاده شادمهر به کاشمر و رفع موانع بر سر راه فعالیت اقتصادی مردم منطقه قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز