خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبرداد؛

واگذاری ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در خدابنده

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۴۰

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به واگذاری ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خدابنده گفت: از این تعداد ۱۳ واحد مسکن روستایی و ۷ واحد مسکن شهری است که به واجدین شرایط واگذار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد محمدی قیداری در مراسم واگذاری 20 واحد مسکن مددجویی در شهرستان خدابنده ضمن گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت با شعار " پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت" از واگذاری ۲۰ واحد مسکن مددجویی به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت خبر داد.

محمدی قیداری،  اضافه کرد: از این تعداد ۱۳ واحد مسکن روستایی و ۷ واحد مسکن شهری است که به واجدین شرایط واگذار می شود.

وی با بیان اینکه برای ۲۰ واحد مسکونی مبلغ نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارها پرداخت شده است، افزود: از این تعداد ۹ واحد مسکن به خانوارهای دارای دو عضو معلول، ۲ واحد ایتام تحت پوشش، ۷ واحد به مددجویان نیازمند و کم برخوردار عادی و ۲ واحد نیز به زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسکن های واگذار شده شامل ۱۲ واحد مسکن در شهرستان خدابنده، ۶ واحد ماهنشان، ۱ واحد زنجان، و یک واحد در شهرستان طارم به واجدین شرایط واگذار می شود و این خانوارها در مجموع از  ۵۴ میلیون تومان از معافیت های انشعاباتی بهره مند شده اند.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری مسکن به دو معلول و بیشتر از سال ۹۴ آغاز شده و استان زنجان در واگذاری مسکن به دو معلول‌ها در سطح کشور رتبه برتر را دارد.

مدیر کل بهزیستی یاداور شد: گروهی از جامعه هدف مشمول دریافت کمک هزینه مسکن خواهند بود که فاقد مسکن بوده و مستاجر باشند از طرفی تحت پوشش حمایت های مستمر و غیرمستمر سازمان بهزیستی بوده و اطلاعات آن ها در سامانه ارمغان ثبت شده باشد. همچنین سابقه‌ای از استفاده از تسهیلات و امکانات دولتی تأمین مسکن را نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز