خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای سال آینده افزایش اشتغال پایدار را به نتیجه برسانند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۲۳۹

استاندار اردبیل گفت: لازم است برای سال 1401 همه دستگاه‌های اجرایی طرح‌های جدید را با ایده‌های نو برای افزایش اشتغال پایدار ارائه و آن‌ها را به نتیجه برسانند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحامد عاملی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: لازم و ضروری است تا دستگاه‌های اجرایی طرح‌های جدید را برای افزایش اشتغال ارائه و به نتیجه برسانند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: نتیجه این جلسات باید به نفع مردم باشد که نیاز است برای سال 1401 همه دستگاه‌های اجرایی طرح‌های جدید را با ایده‌های نو برای افزایش اشتغال پایدار ارائه و آن‌ها را به نتیجه برسانند تا تعهد اشتغال به معنای واقعی محقق شود، چرا که با ایجاد 10 هزار شغل واقعی پایدار، بخش عظیمی از مشکلات بیکاری برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: اگر بخشی از ظرفیت‌ها و پروژه‌های در دست اجرا به نتیجه برسد، قطعا بیش از 10 هزار شغل پایدار با درآمد ثابت و پایدار ایجاد خواهد شد.

عاملی تصریح کرد: نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال در حوزه‌های گردشگری، صنعت، خدمات و کشاورزی با ایده‌های جدید و طرح‌های قابل اجرا با رویکرد اشتغال در جلسه حضور یابند و در این جلسات رفع موانع و تصمیم‌گیری جهت تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و غیرفعال با محوریت معاونت اقتصادی، طرح و بررسی شوند.

این مسئول اظهار کرد: زمینه‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های جدید برای همه دستگاه‌های اجرایی باید خروجی این جلسات باشد و بر مبنای ایده‌های جدید و احصای مشکلات، پایه اشتغال سال آینده نیز پی‌ریزی می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: هرگونه سرمایه‌گذاری اصولی، اشتغال پایدار را به‌دنبال دارد و حاصل اشتغال پایدار، درآمد ثابت است.

عاملی بیان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از سوی بخش خصوصی و دولت انجام می‌شود و وظیفه اعضای این کارگروه رصد و پیگیری فعالیت‌های سرمایه‌گذاران است چراکه صرفا با صدور مجوز، اشتغال ایجاد نمی‌شود.

وی اظهار کرد: ارزیابی و رصد، یکی از وظایف کارگروه اشتغال بوده و مبنای پیگیری‌ها همان رصدهای سرمایه‌گذاری است که سند اشتغال نیز بر اساس آن صورت می‌گیرد و در این زمینه نیاز است تا حمایت‌های لازم مبنای کار باشد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز