خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی استان مطرح کرد؛

صنعت تولید انرژی‌های پاک مورد حمایت دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۷۸

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی از طرح های حمایتی دولت برای توسعه صنایع پاک تولید انرژی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن فنودی با بیان اینکه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن حفظ انفال با تمام طرح های اقتصادی و اشتغالزا همراهی دارد گفت: به ویژه در شهرستان خواف که زمینه مشارکت اقتصادی بالایی هم در موضوع نیروگاه‌های بادی و هم معادن وجود دارد ما از هرگونه طرح اقتصادی و اشتغالزا استقبال می‌کنیم. شرکت پدیده مروزیست نیز در این زمینه قدم خیر بزرگی برداشته که باید به فال نیک گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید در کنار حفظ و احیای منابع طبیعی به توسعه اقتصاد و اشتغال کمک کنیم گفت: بر طبق سیاست های کاری ما، به هر طرح اقتصادی دارای بازده و سودآوری و اشتغالزا به شرط عدم ممنوعیت زمین واگذار می‌کنیم.

فنودی تاکید کرد: استفاده از انرژی‌های پاک از جمله باد خروجی بسیار مفیدی دارد که ضمن تولید انرژی مورد نیاز کشور سبب حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نیز می‌شود. البته زمین همیشه متقاضی فراوانی دارد اما اولویت ما طرح های اقتصادی، اشتغالزا، منفعت رسانی به مردم بومی و کمک به حفظ منابع طبیعی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز