خبرگزاری کار ایران

فتحی خبرداد؛

کارگران ایران خودروی تبریز به کارخانه باز می‌گردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۶۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: جلسه‌ای با مدیریت ایران خودروی تبریز و تعدادی از کارگران در فرمانداری اسکو برگزار و مقرر شد تمام کارگران سرکار خود بازگردند و برای تداوم تولید و همراهی با مدیریت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حسین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلساتی در رابطه با تعطیلی شرکت ایران‌خودرو تبریز، اظهار کرد: هیچ سازمانی بی‌نیاز از یک نظام منطقی مزد نیست و برای این‌که شرایط شغل احراز شده و نظم و هماهنگی برای مشاغل ایجاد و مسیر ترفیع و انتصابات برای کارگران طراحی شود، طرح طبقه بندی مشاغل در تمام واحدهای بالای 50 نفر باید انجام شود.

وی با بیان این‌که در شرکت ایران خوردو هم طرح طبقه بندی مشاغل انجام گرفته است، گفت: بعد از اجرای این طرح کارگران می‌توانند با هماهنگی تشکل درون کارگاهی و موافقت کارفرما از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از تمام مدیران و کارفرمایان درخواست کرد تا ارتباط خوب و نزدیکی با پرسنل تحت امر خود که افسران جبهه اقتصادی کشور و بزرگترین سرمایه جامعه هستند، داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از منابع انسانی، گفت: ضروری است یک عارضه‌یابی درون کارگاهی توسط مسئولان خود شرکت انجام و یک فضای صمیمی و مشفقانه در کارخانه ایجاد شود تا منجر به بهره‌وری، کارآیی و کیفیت و کمیت تولید در این کارخانه شود.

وی خاطرنشان کرد: تداوم تولید یکی از مهم‌ترین تاکیدات مسئولان ارشد نظام بوده و معتقدیم طرح مطالبات باید از مسیر و مجاری قانونی و بدون توقف تولید صورت گیرد.

 شرکت ایران خودروی تبریز که از سال ۸۵ تأسیس شده، از روز گذشته و در پی تداوم اعتراض کارگران خود تعطیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز