خبرگزاری کار ایران

در پی سفر رئیس جمهور به زنجان صورت گرفت؛

پیگیری بسته مشکلات و راهکارهای اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان در نهاد ریاست جمهوری/ ارجاع بسته به وزاری کابینه سیزدهم جهت پیگیری و دستور لازم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۵۸

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان، گفت: بسته مشکلات و راهکارهای اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان در نهاد ریاست جمهوری پیگیری شد ه است.

به گزارش ایلنا ا ززنجان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، در پی سفر سید ابراهیم رئیسی،  رئیس جمهور به استان زنجان در جلسه ای که با حضور نخبگان و تاثیر گذاران استان در بخش های مختلف برگزار شد، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان ضمن بیان مطالبات راهکارها و پیشنهادات توسعه استان زنجان در بخش‌های مختلف اقتصادی، بسته ای از مسائل و مشکلات مرتبط به همراه پیشنهادات و راهکارهای هر دستگاه را به صورت حضوری تقدیم رئیس جمهوری کرد.

 در پی این اقدام، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور طی نامه‌ای به وزرای کابینه بسته راهکارها و پیشنهادات اتاق بازرگانی زنجان در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با هر دستگاه را که در اتاق بازرگانی زنجان در بخش های مختلف به صورت تخصصی احصا، دسته بندی و ارائه راهکار کرده است را جهت پیگیری و اقدام لازم و بررسی به وزاری کابینه دولت سیزدهم ارجاع داده است.

 این بسته به وزرای صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، نیرو، وزیر نفت، وزیر امور خارجه، وزیر امور اقتصاد و دارایی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارجاع داده شده است.

همچنین این بسته پبشنهادت اتاق بازرگانی زنجان به معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، رئیس کل بانک مرکزی ایران و سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز جهت پیگیری و بررسی و اقدام لازم ارجاع داده شده است.

 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان موارد و مشکلات را در 10 بخش به صورت مجرا با کار کارشناسی تخصصی احصا و دسته بندی و همراه با راهکارها در هر بخش به رئیس جمهور  در سفر 27 آبان ماه به استان زنجان تقدیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز