خبرگزاری کار ایران

نانوایی های روستایی استان گلستان دوگانه سوز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۳۴۷

مدیرکل‌ امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: نانوایی های روستایی استان گلستان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت دوگانه سوز می‌شوند و به هر خبازی فعال در مناطق روستایی که متقاضی دوگانه سوز نمودن نانوایی باشد مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، علی نصیبی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: در راستای آمادگی لازم در هنگام بروز بحران های احتمالی و به جهت استفاده از سوخت جایگزین در نانوایی ها، براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که به ریاست استاندارتشکیل شد، مقرر گردید به جهت دوگانه سوز کردن نانوایی های روستایی، تسهیلات ارزان قیمت به خبازان متقاضی که در مناطق روستایی فعالیت دارند پرداخت شود.

وی افزود: این اقدام در پی پیشنهاد اداره کل مدیریت بحران استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته و با توجه به برآورد هزینه توسط سازمان صنعت، معدن، تجارت استان، به هر خبازی فعال در مناطق روستایی که متقاضی دوگانه سوز نمودن نانوایی باشد مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان اظهار داشت: مبلغ مورد نیاز برای این اقدام از محل تسهیلات قرض الحسنه روستایی موضوع تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور تامین شده و کارمزد آن ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله است.

 علی نصیبی بیان کرد: شناسایی نانوایی های واجد شرایط در شهرستان ها جهت دریافت این تسهیلات و دوگانه سوز شدن، برعهده اداره صنعت، معدن و تجارت و صنف خبازان با هماهنگی و تایید فرمانداری شهرستان است.

 مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان افزود: پیش بینی می شود ۴۰۰ الی ۶۰۰ باب نانوایی روستایی در گلستان با استفاده از تسهیلات مذکور دوگانه سوز شوند. 

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازه زمانی جهت دریافت این تسهیلات، در صورت عدم تشکیل پرونده توسط خبازان روستایی در زمان مقرر، امکان دریافت تسهیلات وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز