خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبرداد؛

نفرات ثبت نام کننده در طرح جهش مسکن آذربایجان شرقی به ۹۵ هزار نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۹۵۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام کنندگان طرح جهش مسکن در استان به ۹۵ هزار نفر رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جواد رحمتی در گفت‌ و گو با خبرنگاران ، با بیان این‌که با انجام پایش‌های نهایی و بررسی ثبت نام کنندگان، افراد واجد شرایط این طرح معرفی می‌شوند، افزود: در طرح اقدام ملی مسکن، تعداد ۷۳ هزار نفر از استان ثبت نام کرده بودند که تنها ۸۶۰۰ نفر واجد شرایط بودند.

 وی ادامه داد: در راستای تسهیل روندثبت نام متقاضیان مسکن در طرح جهش مسکن، یکسری تغییراتی اعمال شده که از آن جمله می‌توان به ثبت نام افراد مجرد اشاره کرد.

وی با تاکید بر این‌که افراد مجرد هم بایدذ در راستای واگذاری قطعی ملک، شرایط تعهد را دارا باشند، گفت: احتمال می‌دهیم که با توجه به تغییرات اعمال شده حداقل ۵۰ درصد از ثبت نام کنندگان استان در این طرح واجد شرایط باشند.

رحمتی خاطرنشان کرد: در جلسه شورای مسکن استان مقرر شده تا اراضی موردنیاز این تعداد و یا حتی بیشتر را در کل شهرهای استان پیش بینی کنیم.

وی از اختصاص ۶۴۰ هکتار زمین در سطح استان برای این طرح خبر داد و افزود: هم‌چنین تاکنون روند عملیاتی ۷۷۰۰ واحد مسکن در استان آغاز شده و دارای میانگین پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز