خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیراز خبرداد؛

آمادگی برای کمک به اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۳۸۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: در راستای کمک به اقشار ضعیف، آسیب دیده از کرونا و مباحث فرهنگی و اجتماعی؛ بسیج با قدرت بیشتری آماده نقش آفرینی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد بسیج در یکسال گذشته در محدوده ناحیه احمدبن موسی در شرق شیراز، افزود: ایجاد ۱۰ کارگاه اشتغالزایی، تجهیز ۲۰ کارگاه اشتغالزایی ، احداث ۱۶ واحد مسکونی، مرمت ۲۵ منزل مسکونی،  توزیع۱۳۰ هزار بسته معیشتی و ۲۰۰ هزار پک بهداشتی، ذبح ۷۱۰ گوسفند در نذر گوشت، توزیع ۷۰ جهیزیه و ۴۵ مورد تسهیلات اشتغالزایی، توزیع هزار پک لوازم تحریر، ۲۵۰ هزار وعده غذای گرم ، پرداخت اجاره و ودیعه منزل محرومین، تهیه پوشاک،‌پرداخت اقساط معوقه و... مجموعه فعالیتی بوده است که ناحیه ورود کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به بخشی از برنامه های این هفته گفت: برگزاری یادواره شهدا،نمایش اقتدار بسیج در سوم آذر با حضور گردان های بسیج در حرم شاهچراغ(ع)، نمایشگاه دستاوردها و عملکرد ناحیه در شرق شیراز به مدت یک هفته، شادپیمایی در منطقه، مسابقات و المپیاد ورزشی، رزمایش کمک مومنانه با ۵ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر، میقات صالحین در نماز جمعه، اردوی جهادی،  مرمت ۱۰ منزل مسکونی محرومین، نذررهایی و ... نشست های بصیرتی، غبارروبی گلزار شهدا و میز خدمت در نقاط محروم از برنامه های اجرایی این پایگاه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز