خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در شورای مدیران مطرح کرد؛

ساماندهی مناطق حاشیه نشین البرز با تشکیل قرارگاه اجتماعی/ضرورت بسیج همگانی برای کسب رضایتمندی و ایجاد بسترهای رفاه مردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۹۱۹

استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید در ابعاد مختلف به الگویی برای سایر استان های کشور تبدیل شویم، افزود: بزودی برای کاهش ناهنجاری اجتماعی قرارگاهی با محوریت مردم و تمامی دستگاه های اجرایی برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین استان تشکیل می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی امروز در اولین ریاست جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونان، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه باید نقاظ ضعف استان پوشش داده شود و مسائل و مشکلات حل شوند، اظهار داشت: لازم است از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی البرز برنامه ای عملیاتی و تحولی برای توسعه استان در سال 1401 تدوین شود.

وی ادامه داد: امید است با تلاش های شبانه روزی، انسجام، وحدت و همدلی مجموعه دستگاه ها و مدیران استان با نگاه ایجاد تحول و کسب رضایتمندی مردم البرز، برنامه ریزی و اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: برای نیل به اهداف توسعه پایدار و رسیدن به وضعیت مطلوب در استان در حوزه ها و بخش های مختلف نیازمند برنامه ریزی تحول گرایانه هستیم.

وی با بیان اینکه حکمرانی مطلوب با شفاف سازی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی محقق می شود، افزود: شاخص های توسعه، آموزش، بهداشت و درآمد است که باید در این رابطه برنامه محور وارد میدان شویم.

استاندار البرز اظهار داشت: مدیران باید از روابط خود در سطح ملی و همچنین با فعالان اقتصادی درصدد تسریع در پیشرفت و آبادانی استان اقدام کنند.

وی افزود: به طور قطع مسئولان باید به صورت شبانه روزی تلاش کنند که مردم در آرامش و رفاه باشند.

عبداللهی گفت: استان باید سند جامع و عملیاتی برای مقابله با بحران داشته باشد چراکه غافلگیری در این شرایط جایز نیست.

وی با تاکید بر اینکه البرز باید در ابعاد مختلف به الگویی برای سایر استان های کشور تبدیل شود، افزود: بزودی قرارگاه اجتماعی با محوریت مردم و تمامی دستگاه های اجرایی برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین استان تشکیل می شود چراکه حاشیه نشینی ناهنجاری های اجتماعی ایجاد می کند.

استاندار البرز با عنوان اینکه برای تحقق اهداف مسکن ملی تمامی دستگاه های مسئول در میدان باشند، ادامه داد: مدیران استان باید ملاقات های مردمی را به صورت مستمر و منظم در دستور برنامه های خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز