خبرگزاری کار ایران

اجرای 300 برنامه در هفته کتاب و کتاب خوانی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۶۱۵

مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 300 برنامه استانی در ایام هفته کتاب در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حامد زارعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیاری از برنامه ها و خدمات کتابخانه های عمومی برای مردم جنبه تشویقی دارد و از جمله این برنامه ها در هفته کتاب می توان به عضویت و بخشودگی جرایم اشاره کرد.

وی افزود: غباروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه ، دیدار با مسئولین استانی و شهرستانی، برگزاری برنامه های ترویج فرهنگ و ورود پررنگ در حوزه آموزش از جمله دیگر برنامه های هفته کتاب است.

زارعی عنوان کرد: 26 آبان ماه برنامه بزرگداشت کتاب و کتابخوانی را خواهیم داشت و 24 آبان هم برنامه ملی کتابخوانی یرگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های کتاب و کاریکاتور در هفته کتاب ، اظهار داشت: برنامه رونمایی از دو کتاب از استاد سیاسر و استاد باقری را در هفته کتاب خواهیم داشت.

مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: تا پایان امسال 5 کتابخانه تعیین تکلیف می شود که 2 کتابخانه از این تعداد به بهره برداری می رسد و 3 کتابخانه دیگر تکمیل پروژه می شود.

وی‌ در ادامه گفت: در حال حاضر 746 هزار و 526 کتاب در 63 کتابخانه فعال سیستان و بلوچستان وجود دارد و 14 هزار و 244 عضو فعال داریم.

زارع در پایان گفت: با توجه به کاهش مراجعات حضوری به کتابخانه ها در ایام کرونا، پیک رایگان کتاب را راه اندازی کردیم و ظرفیت های شبکه‌های اجتماعی رشد بالایی داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز