خبرگزاری کار ایران

عزیزاله شهبازی:

همراهی مجموعه مسئولان استان توفیقات ارزشمندی را حاصل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۱۰

استاندار سابق البرز گفت: البرز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رنگین کمان اقوام مختلف ایرانی است و این تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز که روز شنبه با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: تمامی اقدامات و برنامه هایی که محقق شد، حاصل تعامل و هم افزایی مجموعه مدیران، مسئولان و زیر مجموعه آنها بود.

شهبازی با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، گفت: استاندار جدید البرز با کوله باری از تجربه و انرژی در مسیر آبادانی و توسعه همه جانبه البرز حرکت خواهند کرد.

وی افزود: اکنون تمامی شهرهای استان البرز از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شده‌اند و مرگ و میر، بستری ها و بیماران سرپایی ناشی از کرونا در استان کاهش یافته است.

استاندار البرز با اشاره به همچنان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم، گفت: از مجموعه شورای تامین، شورای اداری و تک تک مردم، مسئولان و کارکنان بخش های استان قدردانی می کنم.

وی افزود: امید است کوتاهی های بنده را مورد عفو قرار دهند و تمامی کارهایی که در این استان به سرانجام رساندم با هدف آبادانی و توسعه و رضایتمندی مردم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز