خبرگزاری کار ایران

برگزاری دو طرح ملی در حوزه جوانان به میزبانی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۷۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: طرح‌های ملی کارگاه توانمند سازی مدیران و مشاوران مراکز مشاوره ازدواج و کارگاه ملی شبکه سلامت اجتماعی کشور در حوزه جوانان با دبیری و میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم  از برگزاری دو رویداد مهم و تاثیرگذار در حوزه جوانان در قزوین خبر داد و گفت: اولین رویداد برگزاری کار گاه سراسری و ملی توانمند سازی مدیران و مشاوران همه مراکز مشاوره پیش از ازدواج سراسر کشور و همچنین سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: برگزاری این دوره می‌تواند منجر به افزایش ازدواج آگاهانه و پایدار و فرزندآوری، همچنین کاهش نرخ طلاق در سطح کشور و استان شود.

او اضافه کرد: این کارگاه سه روزه از ۲۳ آبان ماه با حضور مدیران وزارتی و اساتید خبره کشور به صورت مجازی و حضوری دراستان قزوین برگزار می‌شود.

علایی مقدم افزود: در رویداد دوم با کارگاه دانش افزایی ملی و سراسری شبکه سلامت اجتماعی در سطح کشور با دبیری و میزبانی قزوین و با حضور وزیر ورزش و جوانان در خدمت نمایندگان ۳۰ استان کشور خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: از این شبکه سراسری با هدف دانش افزایی و ارتقای شاخص‌های هنجار‌های اجتماعی با دبیری و استقرار دبیرخانه کشوری آن در قزوین بهره برداری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز