خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال استان خبر داد؛

حضور(( دو رئیس هیات)) در فوتبال هرسین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۲۳

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه با انتقاد از دخالت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در عزل و نصب روسای هیاتها گفت در شهرستان هرسین در حال حاضر و در اتفاقی استثنائی دو رئیس هیات فوتبال حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی محبی زنگنه در نشست خبری، به تشریح جزییات این ماجرا پرداخت و اظهار کرد: اخیرا اداره ورزش و جوانان هرسین با دستور اداره کل استان با این بهانه که رئیس هیات شهرستان، هرسین را ترک کرده، او را از سمت خود برکنار و یک رئیس جدید را برای این هیات منصوب کرده است.

وی افزود: این ادعای ورزش و جوانان در حالیست که آقای مسعود کرمی رئیس هیات فوتبال شهرستان هرسین کماکان در این شهرستان حضور دارد و آنجا را ترک نکرده است‌.

وی با تاکید براینکه اداره ورزش و جوانان استان حق دخالت در عزل و نصب هیات های فوتبال شهرستان ها را ندارد، گفت: حتی اگر ادعای آنها هم درست باشد، عزل و نصب روسا تنها در حیطه اختیارات هیات استان است و اداره ورزش و جوانان استان تنها اختیار معرفی گزینه را دارد.

محبی بیان کرد: متاسفانه شخصی که اخیرا توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین به عنوان رئیس هیات فوتبال این شهرستان منصوب شده، بدون اینکه او را قبول داشته باشیم اقدام به تهیه سربرگ هیات و انجام نامه نگاری می کند.

محبی با بیان اینکه در حال حاضر درب هیات شهرستان هرسین قفل است، گفت: رئیس قانونی هیات فوتبال این شهرستان جهت انجام فعالیت های اداری خود هر روز به هیات استان مراجعه می کند.

وی گفت: هیات فوتبال استان به هیچ عنوان شخصی که از سوی اداره ورزش و جوانان هرسین به عنوان رئیس هیات این شهرستان منصوب شده را قبول ندارد و از رئیس این اداره هم شکایت کرده است.

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه افزود: از طریق مراجع قانونی علیه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین شکایت کرده ایم و یکبار هم او را به دادگاه فراخوانده اند که حضور پیدا نکرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل اختلافاتی که با هیات استان دارد، سنگ اندازی های زیادی پیش پای فعالیت های آن می کند، گفت: متأسفانه این اداره کل در حال گرفتن تمام امکاناتی است که باید در اختیار هیات استان و شهرستان ها برای رشد فوتبال استان باشد.

وی افزود: تاکنون از سوی این اداره کل پنج بار با فدراسیون فوتبال علیه هیات استان مکاتبه و نامه نگاری شده که هر بار فدراسیون جواب نامه ها را برای هیات ارسال می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز