خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف؛

اصحاب فرهنگ و رسانه اردبیل صاحب شورای حل اختلاف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۸۳۳

همزمان با سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف، اصحاب فرهنگ و رسانه اردبیل صاحب شورای حل اختلاف شدند.

به گزارش ایلنا، عبدالله بحرالعلومی، نادر پرستار، شهرام محمدی، رسول حاجی‌زاده و علی نورعلی‌پور با حکم رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل همزمان با نوزدهمین سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف به عنوان صلح‌یار در حوزه فرهنگ و رسانه استان اردبیل برای مدت سه سال منصوب شدند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اردبیل در این آیین گفت: عظمت و ارزش اصلاح ذات البین و تلاش در راه آن معنوی است و افراد باید به جای شغل، با دید عبادت و اخلاص مطابق با اعمال و سفارش ائمه اطهار (ع) در این عرصه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه زبان گویای جامعه هستند و فرهنگ کنونی مدیون تلاش‌های این فعالان است؛ چنان که اثرگذاری یک فیلم یا نوشته کوتاه از یک سخنرانی بلند به مراتب بیشتر است.

حجت‌الاسلام علوی اظهار کرد: مردم کمی از سنت صلح فاصله گرفتند و اختلاف‌ها بیشتر شده است، به طوری که با کوچکترین مساله‌ای کار به شکایت می‌رسد که انتظار می‌رود اصحاب فرهنگ و هنر و به ویژه فعالان رسانه‌ای در این زمینه بیشتر کار کنند و کمک حال شوراهای حل اختلاف باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز