خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار میلیاردی کاشانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با جلب اعتماد شهروندان، بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از شهروندان دریافت کرده و متواری شده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری شرکتی در زمینه سرمایه گذاری و استخراج ارز دیجیتال گفت: این موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این کلاهبردار در یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی با وعده پرداخت سود بیشتر از معمول، به سرمایه‌گذاران در زمینه استخراج ارز دیجیتال، تعدادی از شهروندان را طعمه قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: این فرد با ثبت شرکت، اعطای نمایندگی و عقد قرارداد به اصطلاح قانونی، پس از پرداخت چندین ماه سود و جلب اعتماد مال باختگان متواری شده بود.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه متهم تاکنون از ۱۵ نفر بیش از  ۵۰۰ میلیارد ریال به این روش کلاهبرداری کرده است اظهار داشت: با تلاش و رصد مأموران پلیس فتا، کلاهبردار مذکور که اهل یکی از استان‌های شمالی کشور بود با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی گفت: رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد و کسانی که به این روش از آنان کلاهبرداری شده است، می‌توانند به پلیس فتا مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز