خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

گشت‌های تعزیرات قزوین تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۷۶۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به‌صورت روزانه در استان قزوین فعال است و گزارش رسیدگی‌ها به‌طور مستمر اطلاع‌رسانی می‌شود و در راستای تقویت گشت‌ها از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به وضعیت گشت‌های تعزیرات در استان گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات نباید در سطح عرضه و خرده‌فروشی‌ها محدود باشد و بر همین اساس از ۱۸ مهر امسال طرح نظارتی گشت‌های سیار را به‌صورت فوق‌العاده در کشور آغاز کردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: ما علاوه بر سطح عرضه و خرده‌فروشی در بحث تولید و توزیع نیز تمرکز جدی خواهیم داشت و هدف ما انجام کار نمایشی در گشت‌های مشترک تعزیرات نیست؛ بلکه رویکردمان فعال کردن گشت‌ها بوده و از تمامی ظرفیت‌هایمان استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از همه کمک‌ها و پیشنهادها در برگزاری هر چه‌بهتر گشت‌ها استقبال می‌کنیم، ادامه داد: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها و نظارت بر بازرسی‌ها در راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید می‌کند و تاکنون به‌ علت تخلفات صنفی سه پرونده برای رسیدگی تشکیل شده است.

محمدی گفت: همچنین جهت ساماندهی عرضه، فروش و قیمت‌گذاری مرغ و تخم‌مرغ از کشتارگاه‌های مرغ استان به‌طور مستمر بازدید صورت می‌گیرد و ضمن بازرسی‌های صورت گرفته از بارگیری یک محموله بار مرغ که به‌صورت غیربهداشتی جهت عرضه در حال آماده‌سازی بود جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز