خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان:

ساختار سازی از مؤلفه‌های مهم در روابط اقتصادی بین هرمزگان و هندوستان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۷۷

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های مهم در روابط اقتصادی ساختار سازی برای روابط دو کشور است که این مهم باید توسط دو طرف در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمدرضا صفا در دیدار با سفیر هند در بندرعباس با اشاره به ظرفیت های کشاورزی و صیادی هرمزگان، اظهار کرد: محصولات کشاورزی تولید شده در هرمزگان سالانه به دو میلیون و ۹۰۰ هزار تن می‌رسد.

وی افزود: برخی از نقاط هرمزگان سرسبز است و فعالیت های کشاورزی گسترده ای در آن انجام می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان هرمزگان با اشاره به محصولاتی همچون خرمای پیارم حاجی آباد و نارنگی سیاهو، گفت: با وجود اینکه هرمزگان منطقه ای گرمسیری و خشک است، محصولات خارج از فصل در این استان تولید می‌شود.

صفا با بیان اینکه تاکنون صد و چهل میلیون دلار صادرات به کشور هند داشته ایم، افزود: این صادرات شامل مواد معدنی، میوه و خشکبار بوده است.

وی ادامه داد: در شش ماه نخست امسال بیش از ۵۰ میلیون دلار صادرات به هند داشته ایم.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های مهم در روابط اقتصادی ساختار سازی برای روابط دو کشور است که این مهم باید توسط دو طرف در اولویت قرار گیرد.

محمدرضا صفا در پایان خاطرنشان کرد: امید است این دیدار نتایج بسیار خوبی در پی داشته باشد، محصولات هرمزگان می‌تواند جایگاه خوبی در هند داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز