خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دستگاه قضا در مبارزه با فساد بدون اغماض برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۹۵۸

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: باتوجه به سند تحول قضایی مبارزه دستگاه قضایی با فساد بدون اغماض و همچنین بدون تعدی به حقوق اشخاص انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی در دیدار شورای راهبردی ائتلاف پیروان ولایت ضمن تقدیر از همکاری این شورا با دستگاه قضایی استان گفت: در سند تحول قضایی مبارزه با فساد مورد توجه جدی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد:  همچنین در این سند بر احیای حقوق عامه تاکید شده و دادستان موظف شده است هر کجا این حق عمومی در معرض تضییع قرار گرفت ورود کرده تا برای احیا و صیانت از حقوق عامه اقدام قضایی لازم صورت گیرد.

وی عنوان کرد: کاهش پرونده‌های موجود، کنترل قانونی پرونده‌های وارده، رفع اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده‌های معوقه، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، استفاده حداکثری از مجازات‌های جایگزین حبس و توسعه فناوری‌ها و خدمات قضایی الکترونیکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های دستگاه قضایی استان است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین به ملاقات‌های حضوری مردم با قضات و مقامات قضایی اشاره کرد وگفت: ارتباط با مردم یکی از نکات مهم موفقیت در مدیریت یک مجموعه است؛ زیرا مدیر با صرف کمترین هزینه دقیق‌ترین اطلاعات را به دست آورده و در جریان مشکلات قرار می‌گیرد و برای رفع مشکلات و رضایتمندی مردم چاره اندیشی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز