خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

۷۱ خانواده دارای دو معلول در گلستان صاحب خانه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۶۳

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: خانواده های دارای دو معلول برای تامین مسکن دراولویت هستند ودرسالجاری ۷۱ واحد مسکونی ویژه مددجویان دارای دومعلول درشهرهای مختلف استان ساخته و تحویل داده شد.

سید مهدی حسینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: بیش از ۱۳۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و حدود ۷۰ هزار نفر دیگر نیز به صورت موردی خدمات دریافت می کنند.

وی ادامه داد:  سرپرستی ۳۵۰ کودک با شرایط خاص نیز با حمایت بهزیستی استان به خانواده ها سپرده شده است. ضمن اینکه ۲۳۵ کودک بد سرپرست یا بی سرپرست هم در مراکز بهزیستی استان نگهداری می شوند.

حسینی بیان کرد: ۲۱ مرکز شبانه روزی برای سالمندان و معلولان جسمی وحرکتی در استان فعال است که بیش از ۸۰۰ نفر در این مراکز نگهداری می شوند.

وی افزود: از سال ۱۳۹۵ حمایت از کودکان کار در سازمان بهزیستی آغاز شده و ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، ۲۲۲ کودک کار در استان شناسایی شده اند که ۷۶ درصد از این کودکان، غیر ایرانی هستند.

وی تصریح کرد: وظیفه بهزیستی شناسایی این کودکان و سپس توانمندسازی آن‌هاست و در حال حاضر ۱۱ دستگاه در زیر مجموعه حمایت از کودکان کار و خیابانی فعالیت می کند.

مدیرکل بهزیستی گلستان خاطرنشان کرد: جهت حمایت بیشتر از این کودکان تفاهمنامه‌ای با دستگاه‌ها منعقد کردیم و در حال حاضر ۲ مرکز حمایتی در گرگان فعال است و به زودی یک مرکز نیز در شهرستان گنبدکاووس راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز