خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

برند سازی زیتون طارم سفلی در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۳۴۰

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برند سازی زیتون طارم سفلی، بازاریابی و صادرات این محصول، ایجاد شبکه‌های کسب و کار و آموزش از مهمترین برنامه‌های معاونت صنایع کوچک در تشکیل خوشه فرآوری زیتون طارم سفلی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، شهریار کشاورز در نخستین همایش تببین سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه خوشه فرآوری زیتون طارم سفلی گفت: خوشه‌های کسب و کار نقش محوری و بارزی در نیل به اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشورها ایفا می‌کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: از آنجاییکه قزوین رتبه دوم تولید زیتون کشور را داراست تشکیل خوشه فرآوری محصولات زیتون با هدف توسعه تولید و اشتغال و ایجاد  و ایجاد انسجام بیشتر بین واحدهای تولیدی و فرآوری آغاز شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به تشکیل شورای راهبری و کمیته استانی با حضور نهادهای پشتیبان در توسعه این خوشه تصریح کرد: این شورا می‌تواند با برگزای جلسات منظم در راستای حل مشکلات و موانع پیش روی تولید کنندگان این محصول گام‌های جدی بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز